Cupcakes

Kom precis hem från Johanna (att komma hem blev ett äventyr i sig, vill jag lova! haha) och vi hade jättemysigt. första kvällen ingen utav oss spydde faktiskt, haha. så fort jag kom innanför dörren sa hennes söta mamma att de hade ambulansen redo utanför så det var bara att hoppa in om vi blev sjuka.

första gången vi skulle ha myskväll så låg johanna inne på toaletten och spydde större delen av kvällen pga en sjukdom (tror jag att det var?) och gången därpå var i somras när vi kom hem från fest och skulle sova här. kan bara säga att jag hade fått lite för mycket utav det goda och låg också vid toaletten halva natten.. haha men nog om det. vi bakade världens finaste & sötaste cupcakes, tro mig dom blev underbara! sen åt vi också dipp med gurka och morötter, så lite nyttiga var vi. vi tittade på två filmer och bara snackade, hur trevligt som helst.



Kommentarer
Postat av: johanna

puss på dig hedstrand! <3

2009-10-30 @ 02:36:30
Postat av: alice

vilka söta cupcakes :)<33

2009-11-03 @ 19:35:06
URL: http://cocobrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0