you've been all over, and it's been all over you

ja, gårkvällen blev inte som jag hade tänkt. med skräckfilm, mandariner & sova tidigt. maria råkade logga in på msn och då sprang jag över till henne också. & hennes bror skulle till gottsunda så han köpte godis också, woho två flugor i en smäll! haha. så där fastnade jag tills klockan blev 3 och då lunkade jag hemmåt. just nu undrar jag hur jag kommer orka gå upp imorgonbitti till skolan då jag har gått upp 2 och 3 varje dag den senaste veckan. och jag är verkligen inte peppad på skola..

idag måste jag plugga lite och sen ska jag vara med chrille ikväll, ojoj tredje dagen i rad och utan bråk tillochmed, snart är vi redo att flytta ihop. haha nej jag skojade bara. vi ska hyra film och köpa godis (och kolla på one tree hill!) så det blir myyyysigt. pusso'hej så länge.

såhär kommer jag att sitta idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0