you need to husH.

tjo, dåligt update idag ja vet. blev inget med att träffa chris idag så jag åkte till anna istället efter skolan och våldgästade henne. mötte henne & mimi och sen gick vi och köpte choklad på ica. vi har suttit framför teven heela dagen o' tittat på allt som den har erbjudit oss. jag har blivit beroende av the sims 3 oxå. satt o' spela det med en mysig hund bredvid mig. sen kom åsa och då köpte vi pizza. efter desperate åkte jag hem & här är jag nu. ska borsta gaddarna, ta bort sminket & sen blire the sims igen! skulle inte jag plugga? ehvaaa..

my babies.


Kommentarer
Postat av: Anna

the sims 3 is taking you away from the Real life!! Nooo! What shall we do about it?!?.



AA Möte nästa lr? :)<3

2009-11-04 @ 00:26:49
URL: http://anaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha antagligen :(

2009-11-04 @ 22:45:20
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0