you got me good.

tjoz. :) blev inte riktigt som planerat då engelskan var inställd & jag, annisen o' carro inte orkade med etik&livsfrågorna så vi drog ner på stan istället. käkade lunch på max (de förstörde min kärlek till deras cheeseburgare då de bokstavligt doppat min hamburgare i peppar..). sen gick vi i lite affärer. jag la undan en tshirt på H&M som jag ska köpa imorgon. fick även med mig den där mysiga, stickade tröjan från Gina.

Nu har jag precis duschat, ska torka håret och sen sätter jag mig på buss nummer 1 eller 8 och myser med min bojkvän. talk to you later!

såhär ser jag ut idag
mammas stora mys tshirt
lackleggings
converse.


Kommentarer
Postat av: Frida

great :)

haha tack så mycket!

2009-11-16 @ 17:02:39
URL: http://fridaisabellestaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0