You catch me when I fall, accept me flaws and all

okej mitt försök till att gå & lägga mig, "ny dag nya tag" gick inge vidare. alldeles för många tankar i huvudet som jag var tvungen att dela med mig av till nån. & självklart när jag fick höra en smart människas åsikt så var allt mitt fel. haha åh vad ni inte fattar nånting just nu gissar jag men det är lugnt. jag fattar icke själv.

jag tror jag behöver lite anger management, när jag blir arg så kastas massa elaka, dumma saker ut ur min mun som jag inte menar. förlåt. & därför så bjuder jag på den här låten som kanske kan beskriva hur jag känner mig just nu.


every now and then without warning
I can be really mean towards you

When I need attention I tend to nag
I'm a host of imperfection

And you see past all that

But in your eyes I'm a queen
You see potential in all my flaws

And that's exactly what I need.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0