you can talk all you want but my skin is really thick

åh vad jag kände att jag saknade dansen idag. cyklade förbi dansstudion och såg genom fönstret, jag ångrar faktiskt lite att jag inte tog några klasser den här terminen. menmen, nästa termin blir det massa dansande! har varit med Chris ikväll, vi titta på TV och var allmänt störda som vanligt haha. sen hade han fotbollsträning så nu tittar jag på Greys med mamma.

& angående en kommentar jag fick, det är synd att du ser det så. men jag orkar faktiskt inte bry mig om ni inte gillar mig längre. jag har världens bästa vänner nära mig, väärldens bästa pojkvän & en underbar familj så jag behöver ingenting mer. om ni inte gillar mig eller gillar att läsa min blogg behöver ni inte göra det. nej, nu börjar Greys igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0