Take a breathe, take it deep

kom precis hem från annisen & jag har jäätteont i magen. hur kommer det sig att jag alltid har det när jag kommer därifrån? hmm kanske för vi äter så mycket, vem vet. vi käkade iaf en massa idag som vanligt. jag spelade the sims, vi tittade på filmer på canal + och sen uglybetty & desperate housewives. sen satte jag mig på bussen hemmåt.

köpte den där tshirten idag också, en stor grå som det står "protect and survive" på. fashion against aids, nivet. nu har jag gjort dagens goda gärning! visar er i ett annat inlägg.

varma mackor, stjärnchips, godis & julmust! mums

mys med Mimi

någon som tycker att jag är lite jobbig kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som gör att ditt hår ser kladdigt ut??

2009-11-18 @ 10:47:02
Postat av: Mathilda

jag hade precis kommit in från regnet utomhus :)

2009-11-18 @ 12:48:56
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter låten?

2009-11-19 @ 19:55:43
Postat av: Mathilda

Russian Roulette med Rihanna :)

2009-11-19 @ 21:29:37
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0