Svar på era frågor

Hur många läsare har du ungefär per dag?
70 - 110 st

Har du slutat dansa? Vem är din absolut bästa vän?
Dansa kommer jag nog aldrig sluta göra :) har bara ett uppehåll den här terminen för att fokusera mer på skolan, mina närmaste och mig själv. förra terminen blev det lite för mycket utav allt.
Jag har många nära vänner så jag vill inte välja en speciell. Om jag måste välja blir det nog min mamma, henne kan jag alltid lita på.

Hur länge har du o din kille varit tsm?
Vi blev tillsammans för ca 1,5 år sen men vi har haft pauser då & då

Va gör du på fritiden?
Pluggar, umgås med mina vänner & pojkvän. försöker ha kul helt enkelt.

Vad är ditt livsmotto?
Ta varje dag som den kommer och försök göra det bästa utav den

Vad är viktigast med en bästavän, att man har kul med den eller att man kan lita på den?
Tror inte att man kan lita på någon 100% så då väljer jag att ha kul med den. Det är svårare att hitta någon man verkligen kan lita på än att hitta någon man kan ha jättekul med.

Hur kan du lita på din pojkvän när du vet att ni har haft det besvärligt förut?
Vi har gått igenom mycket tillsammans och hade en lång, väldigt jobbig period men nu har vi det bättre än någonsin. Jag tror att man måste glömma allt gammalt och se frammåt.

Försökte du få tillbaka din kille när ni hade gjort slut och i så fall hur gjorde du?
Nej det gjorde jag faktiskt inte. När vi har gjort slut har det varit på grund av bråk och då har jag inte hört av mig. Senare har vi alltid hittat tillbaka till varandra till slut, tur nog.

Hur sminkar du dig?
Jag använder concealer, mineralfoundation från Loreal, lite solpuder och rouge. sen mascara & vit kajalpenna. ibland ljus ögonskugga och eyeliner.

Av: Anna
Min fråga till dig är: Vad har du gjort i helgen du snygging ;) ?
I fredagskväll var jag med Chris, i lördags shoppade jag i Gränby Centrum med Julia & på kvällen var jag bara hemma. idag har jag pluggat. dudå snygging?:)

Är du oskuld? om inte, hur gammal var du när du blev av med den ?
Nej. jag kunde ha varit äldre

Av: Bavve amin
Vad tycker du om killar som bloggar? Borde det finnas fler?
Har faktiskt inte läst så många kill-bloggar. men jag har läst din, den diggar jag! :) ja det vore kul om det fanns fler.

Vilken hårfärg använder du för att färga ditt hår och hur ofta behöver du färga utväxten?
det har jag skrivit om tidigare, titta det här inlägget: http://mathildahedstrand.blogg.se/2009/september/lifes-a-game-but-its-not-fare-i-break-thro.html#
min naturliga hårfärg har blivit rätt mörk så jag brukar inte färga utväxen. när jag färgar håret färgar jag hela.

Hur 'gör' du för att ha bra hy?
Det var första gången jag fick höra att jag hade bra hy! haha. den är liksom varken det ena eller det andra, har aldrig haft perfekt hy men den är bra ändå. jag rengör noggrant, använder ansiktsvatten och återfuktar. scrubar en gång i veckan och om det skulle dyka upp nånting så använder jag Stioxyl.

Vilken skola går du på och är det bra där?
Lundellska skolan, ja det duger. ingen skola är väl jättekul?

Är du 93;a?
Yes, det är jag. Fast jag går i tvåan.

Är ditt hår äkta eller använder du extensions?
Jag använer extentions, clips. egentligen kanske jag inte behöver det längre för mitt riktiga hår har blivit rätt långt men jag har använt det så länge så det har liksom blivit en vana

Du är jättefin o' en fin blogg :)
Tack så jättemycket, det värmer i hjärtat! :)

Vad är din favorit mat?
Kebabpizza

Vad tycker du om Mcdonalds? och dem som jobbar där?
Haha det är nåt med dom där mcdondalds människorna, måste va nåt fel på dem! vi går inte ihop

Varför tycker du om marabou sensation den smakar äckligt
Haha, kul. Nej den är god!

Vilket är ditt favorit halsband?
Haha kul Maria, antagligen det jag fått av Chris som jag har varje dag

Vad gör du när du har tråkigt?
Ringer dig, Mary

Vad heter din gosedjursnalle?
Mulle, som du döpte den till :)

Hur mycket tjänar du på din blogg?
Nada.

Är det jobbigt att bli igenkänd?
Haha skitjobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0