' shorty's like a melody in my head that I can't get out

tjo. idag hade jag nästan inga lektioner så jag hoppa över det idag & jobbar lite hemma istället. sitter just nu och laddar ner en massa bra musik. eller nej, jag laddar inte ner för det är olagligt men jag gör om låtarna från youtubefiler till vanliga. :)

jag ska till anna lite senare när hon slutat för det är ju tisdag och det har blivit vår lilla tradition. åka hem till henne efter skolan, gå ut med mimi, köpa nåt gott på ICA, spela the sims/titta på TV och sen ugly betty + desperate. yes så nu vet ni vart ni hittar mig i eftermiddag/ikväll. jag kanske även tar en tur förbi stan innan och köper tshirten som jag la undan igår, måste bara titta efter om jag har några pengar över huvud taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0