New Moon

aloha. :] idag är jag på jättebra humör! de första jag gjorde var att ta ett långt bad och sen städade jag en massa & diskade (nu blir mamma glad också). ska snart åka till norby och lämna tillbaka filmen och sen kommer Chris hit. eftersom jag redan känner mig som värsta hemmafrun idag så tänkte jag laga mat också innan vi åker iväg på bio. New Moon!! ja, vad jag har längtat! jag hoppas att den är lika bra som den första med tanke på att vi sett den första tusen gånger så vi nästan kan den utantill. talk to you later tonight.

dagens bio-outfit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni se den vid sex tiden eller nio ? :)<3

2009-11-21 @ 15:38:45
Postat av: Sofia

Håller tummarna att newmoon är bra, ska kanske se den imorgon :D

2009-11-21 @ 17:37:58
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vi var där vid 6tiden :)

2009-11-21 @ 21:29:49
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur var filmen ? :D<3

2009-11-21 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0