movienight out

då var man hemma från frisören (grattis Sara till bebisen i magen! :D), varit och handlat på ICA maxi med mamma och har ätit tacos till middag. ligger halvt utslagen i sängen och har ont i magen efter allt jag ätit. snart måste jag börja göra mig iordning för jag ska vara på stan om en timme och möta upp tjejorna.

ikväll blir det skräck på hög nivå! vi ska se paranormal activity. har hört jättemycket olika om den. Mona hade hört att den var jätteläskig, Mansor sa att den var jättetråkig & Chrille sa att den var intressant, haha. får väl se vem som har rätt då. ha en trevlig lördagskväll!



såhär ser jag ut ikväll
(fråga mig inte vad jag gör med handen för det vet jag inte.. haha)



Kommentarer
Postat av: Esra

Fett fin klädstil du har :-)

2009-11-29 @ 10:55:44
Postat av: Mathilda

haha åh tack:) <3

2009-11-29 @ 13:45:44
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0