min dator är tillbaka!

kom precis in i värmen, fick åka till chrille och hämta min dator eftersom jag har en redovisning imorgon som jag behöver den bärbara till. trodde de skulle va en massa tibiagrejer på den (hahaha) men tydligen inte. :] men får njuta av ögonblicket nu för imorn vill han ha tillbaks den. dessa krav alltså.. haha

sitter o' tittar lite halvt på EMA, tyckte de var skitkul när katy perry avbröt kanyes nominering "ive got the best interruption in the whole world!" haha skön tjej. nej nu ska jag sätta igång med min uppgift. ska prata om att det är brist på rent vatten i världen. jobbigt dilemma alltså.
 
hittade den här skitsnygga bilden på datorn, haha enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0