Mathilda är PluggArn ikväll

just nu sitter jag ensam och övergiven (av anna, sanah, mona & helin) och väntar på att frugan ska sluta sin lektion. har precis haft svenska redovisning som gick primaligen bra. är övertrött & överuttråkad så jag får lite cpflipps då & då. men det gillar ni. när maria slutar ska vi ner på stan för o' fixa lite saker och sen ska jag hemmåt.

hur ser denna fredagskväll ut då? ja, jag ska nog bara plugga tror jag. det låter jättetråkigt men jag är nog tyvärr tvungen. har tre prov nästa vecka och det finns ingen chans att jag kommer kunna plugga i helgen. så för att undvika tre stora IGn rakt i pannan så blir jag pluggis ikväll. min lillebror ska gå på disco så jag ska hjälpa honom och sen kanske jag ska gå ut nånstans med mamma medan han är där. så ser mina planer ut! ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0