Kan någon laga mat åt mig?

usch vad kallt det är i mitt hus. ja, mitt hus faktiskt numera eftersom jag aalltid är ensam hemma. är lite irriterad på att det är så kallt och att det inte finns nån' färdig mat (ibland orkar jag inte laga!) och så är jag jättesur för mamma försöker tvinga mig att ta vaccinet mot svininfluensan imorn. JAG VÄGRAR. jag hatar sprutor och jag hatar stick i armen (det vattnades i mina ögon när jag skrev det just..) och jag tänker inte. blir ändå aldrig sjuk.

väntar oxå på att anna kan ringa mig & hjälpa mig att installera the sims 3 på datorn. sen får jag dåligt samvete för att jag inte har pluggat någon matte. nej nu ska jag gå & ta bort mitt nagellack. later.

på båten mellan turkiet & grekland, där var de f*n inte kallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0