' jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma'

äh men försjutton vad det inte händer nånting nu för tiden. har ingenting roligt att skriva om och därför bli det mindre blogginlägg. Men snart kommer nog min inspiration tillbaka och då blir jag rulig igen! just nu ser dagarna ut som dom alltid gör med bajsskolan & en massa läxor/prov nu innan lovet. men jag tar de chill, tar dagen som den kommer nivet.

efter skolan idag åkte jag till chris för att hämta tillbaka min dator. & efter att ha varit där ett par timmar så insåg jag på bussen hem jag att inte alls hade med mig datorn hem. smartass. jag vill ha den nuuu. nej nu ropar Ugly betty från TVn att jag ska komma. see you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0