Jag vill ha annas dator & the sims 3

Här är det slitage på hög nivå alltså. är helt dööd i huvudet & vill ba titta på grey's & sova. imorgon är jag ledig, eller nej min mattelärare la in en extra lektion snäll som hon är! men jag tänker inte gå dit, jag ska sova längelänge. jag har haft jättejobbigt humör de senaste dagarna, har gått upp o' ner och jag har varit största PMS-monstret. tycker inte om att vara själv, de är då jag blir störd. whatever, TVn ropar. later!

don't worry be happy elleh?


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag satt och stirra på ikonen på skärmen och funderade länge om jag skulle spela men sen kom jag på att ja måste skriva klart engelskan ... suck!

2009-11-04 @ 23:45:58
URL: http://anaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0