I'm never gonna shut you out.

har just spenderat kvällen med världens bästa pojkvän. :) ibland vill man bara hoppa på honom eller döda honom för han är så dryg men för det mesta är han bäst. han gick precis och jag ska nog sova snart, höll på att somna nyss. & sen vill jag också skriva att min mamma är bäst och jättesnäll för hon köpte skor åt mig idag. hihi:) jag är omringad av bra människor, jag gillar't!.

vi tittade på idol ikväll och de fick framföra "världens bästa låt" enligt dem själva. jag skulle lätt ha valt Halo, jag tycker den är världsbäst. btw.. :( rabih åkte ut och egentligen ville jag börja gråta men då hade jag nog fått en box. nnneeej.. min kärlek till rabih var inte så uppskattad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0