Good Mornings.

vad svårt det är att sova när ens mamma sms-bombar en hela morgonen! grrr. nu är jag iallafall uppe & ska snart dra till skolan. börjar inte förrän om två timmar men jag känner att jag verkligen måste plugga. sen har jag bara en lektion & sen slutar jag.

efter skolan skulle jag ju som sagt åka och ta den där j*vla sprutan men det visade sig att mamma ville skjuta upp det för "nej juste jag glömde att berätta att man kan få huvudvärk och feber om man tar den", åh vad arg jag blir jag hatar att bli tvingad till saker. men eftersom jag har prov imorgon ville inte hon att jag skulle må dåligt. dö. aja, jag åker hem till Chris efter skolan istället, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0