Good morning sunshine

Godmorgon där ute. :) vaknade minst 10 ggr inatt för min fot/arm var utanför täcket. blev panikslagen och korvade ihop täcket som ett skydd och somnade om. ja, ni kanske gissar varför? filmen igår var äcklig! kan hålla med de som sa att den var lite långtråkig i början men usch ibland rös jag till. nu för tiden görs inte många bra skräckfilmer men den här lyckades! jag som är en skräckfilms-älskare blev verkligen rädd ett tag.

just nu sitter jag iallafall i köket på mammas nya bärbara dator (som är skitfin!) och äter frukost. om ett tag ska vi få adventsfika också för mamma har fått någon svennegrej idag. vi brukar i vanliga fall inte bry oss om julen så mycket. menmen, fika är alltid gott. bousbous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0