etik & livsfrågor går på mina nerver

har suttit och pluggat nu jättelänge och det bara är jättekrångligt alltihopp. vad är en människa? vem är jag? vad är etik, vad är moral? blablabla.. pallante. men har prov imorn så måste orka lite till. idag blir jag nog bara hemma i sängen med böckerna blandat med bloggande på laptopen & TV-tittande.

Lördagen: Jag & Julia åkte till Gränby Centrum och vi fick med oss lite hem. kan visa er här nedan. tillbaks till stan och vi skiljdes åt eftersom julia mådde dåligt och ville hem & vila. jag gick till MAX och köpte med mig mat hem. köpte även lite godis också och hade myskväll med mig själv framför TVn med körslaget, singing bee & simpsons. btw. jag avslutar frågestunden om ett litet tag. :)



 


Kommentarer
Postat av: daniela

vart kommer tröjan ifrån som är på den vänstra bilden, den va jätte snygg =)

2009-11-08 @ 21:04:07
URL: http://danielajernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0