the little black dress

min lillebror gick över till sin retarederade kompis (sorry men alla som har varit här vet att han är det). så jag tänkte ta tillfället att kolla runt lite efter nyårsklänningar. för det är ju dags för det snart också. vad hade jag tänkt mig iår då? något tight, mörkt med glitter/paljetter. kanske någon snygg urringning i ryggen. tipsa mig om ni vet nåt! fast det är ju lite farligt att vara inne på massa hemsidor, man vill ju bara beställa hem allting. här är lite saker jag hittade;

den klänningen jag beskrev ovan är ungefär som den första här.
fast vet inte om jag vill att den ska gå ut så mycket där nere.

den här hittade jag bara & den var billig. lite onödig kanske? när skulle man använda den?

klänningarna är från nelly.com, asos & stylebystars.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Hahah nej! du måste säga till honom att de inte får umgås! han e ju störd haha annars kommer jag skrämma honom igen!

2009-11-26 @ 22:17:50
Postat av: marre

neeeeeeeej satio suger kewk, iphone är bättre

2009-11-26 @ 22:42:14
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha jag vet :( han är läskig

2009-11-26 @ 22:57:32
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0