"Don't make me choose because I'll choose him. It's always been him."

Hej&hå. då var man hemma igen då efter en väldigt onödig tur till Gränby, haha. Men har ändå varit på så bra humör idag så det gjorde absolut ingenting. Ja, hur var New Moon då? nästan precis som jag förväntat mig, bra men inte lika bra som ettan. vi var båda överens om att ettan var bättre. Det var väldigt mycket känslor & vi satt och var hur irriterade som helst på Jacob som f*ckade hela grejen. menmen så kan det vara. chrille hade cup senare på kvällen så jag tog bussen från honom hem & nu är jag hemma. ska göra iordning lite fika och sen lägga mig i sängen framför TVn. latero.


Kommentarer
Postat av: hans framtida fru

Jacob<3 haha :)

2009-11-22 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0