även fast jag inte känner dig hatar jag dig

asså jag mår illa. vill ba spy på dig. uuusccch varför ska vissa människor finnas som inte gör nåt annat än förstör. & med det säger jag godnatt.

update.
Den här låten är så skön. jag diggar verkligen Rihanna ibland. på hög volym ska den vara. tyvärr tror jag inte att det är Rihanna som sjunger i just den här verisionen, de har raderat orginal-låten från youtube. enjoy. jag borde sova för då blir det imorgon & imorgon är bra för då är det ny dag med nya tag. nej för nu skrev C att jag skulle ringa, tack. behöver bli lite happie igen. (är fullt medveten att happy stavas med y men jag kände inte för att skriva så, ifall någon ville kommentera det)

you can see my heart beating
only you can see it through my chest
that i'm terrifyed but i'm not leaving


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten?

2009-11-20 @ 09:28:04
Postat av: Mathilda

Russian Roulette

2009-11-20 @ 10:16:15
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0