är så hungrig att jag kommer börja äta på anna snart

hallå i stugan. har lyckats sno annas dator ett tag medan hon är på toa och tänkte skriva ett litet inlägg till er. har inte haft någon lektion idag eftersom vi i sam-sam klassen var på mediacenter imorse. hade ju varit på det förut men det var helt okej, bättre än att slippa lektioner iallafall. och vårat lag vann i den där tidningstävlingen man har i slutet, woho!

just nu är jag skiithungrig, har inte ätit nåt sen imorse och jag gick ej till matsalen idag för jag skulle plugga med anna. har prov om 45 minuter och sen ska jag ner på stan och köpa mig en fet cupidosallad och äta upp den! mumsss.

titta vad jag hittade på annas dator från i början av hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0