är det möjligt att efter 1,5 år fortfarande känna sig nykär?

innan jag sover vill jag bara skriva ett litet inlägg till min käraste pojkvän. jag har nog den stördaste, roligaste & bästaste pojkvännen som finns. han kan hitta på världens galnaste, knäppa grejer som får mig att skratta så jag nästan kissar på mig. jag är lyckligt lottad för jag verkligen hittat någon som får mig att må bra.

och när jag bara har en dålig dag så finns han bara där, så att jag kan krypa ihop i hans armar och han gör allting bra igen. det trodde jag verkligen inte i början att jag hade hittat en så bra pojkvän och även en bästa kompis. det trodde nog ingen. men alla hade fel. han é bara bäst.

& ikväll har jag lyssnat på den här gamla, fina klassikern så den får bli till dig.

and I'll be there forever and a day always
i'll be there till the stars don't shine
till the heavens burst
and the words don't rhyme




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0