the hills

ni får ursäkta min käre vän julias spårade inlägg här innan.. haha. she's a sick woman. jag har precis suttit och tittat på de 5 nyaste The Hills avsnitten och de är mer spännande än någonsin. och fan vad killar suger, har verkligen insett det efter dom här avsnitten. 10 procent är de bra, 90 procent dåliga. jag lovar, det är bäst att bli lesbisk! haha

för övrigt har jag haft en rätt deppig dag. har börjat tänka en massa på sista tiden och det känns som att mitt liv står stilla just nu. det ser ut precis som det gjorde för ungefär ett år sen, det går inte frammåt känns det som. jag är så van vid att det händer nya saker i mitt liv hela tiden och nu är det en tråkig period. hoppas att det kanske blir bättre till sommaren. ska bli så skönt att få sommar efter den här helvettes terminen. den har verkligen varit den jobbigaste i mitt liv. nu ska jag på dansen och få ut lite känslor. vi ska vara psykiskt störda människor, kanske är bra i mitt fall, vem vet? hej då så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0