graneberg

fan vad najs väder det har varit idag alltså. har hängt i graneberg hela dagen med sanaa, anna, aylin, kadir, sanaas familj o' massa fler. tyvärr vaknade jag ju rätt sent så jag missade de bästa sol-timmarna men det funka ändå. sanaas familj är så mysig, haha. jag tycker om dem! de försökte lära mig kurdiska också, gick kanske inte så bra haha. nu får vi se vad som händer ikväll, hörs senare!
jasmin saleh, om du ser det hör - av dig till mig! (21.10) haha

sanaas syster & aylin :)

fotbollsproffset anna haha



sanaas söta bröder


kaaallt!


jag, anna & aylin




Kommentarer
Postat av: johnny

var det kallt i vattnet?

2009-05-30 @ 22:46:47
Postat av: Jasmin

hahaha hoppas att du hade kul gullunge !

2009-05-31 @ 00:52:47
Postat av: Mathilda

nej det var inte så kallt. :)

2009-06-01 @ 08:36:53
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0