tråkigt inlägg.

hej kompisar. har typ ingen fantasi idag & har därför ingenitng kul o' skriva om. any ideas? nä. var iaf på dansen nyss och det börjar bli bra nu. har bara en (tror jag) träning kvar innan uppvisningen. läskigt. imorgon är en väldigt skön dag då jag bara har en lektion och sedan ett möte med studievägledaren. får se vad dagen tar mig sedan, kanske åker ner och simmar.. gjorde ju inte det förra veckan. jaja nu känns det som att jag bara babblar på om helt ovärda saker. jag känner att jag behöver lite kärlek.. ska nog smsa min boyfriend. puss godnatt

ni får en bild då vi uppträde i slutet av nian, ungefär för ett år sen. jag saknar Valsätraskolan!

 



Kommentarer
Postat av: asy

haha asså det är värkligen konstigt med dig, du och den där C gör slut o blir tsm gör slut o blir tsm o så ghåller de på så ;p o sen skriver du på din blogg massa saker som e dåligt om han o sen blir du tsm me honom igen ? kan du förklara lite så vi hänger med i ditt liv (blogg)

2009-05-05 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0