torsdag

mina vänner o' jag, vi är så finurliga. och vi vet verkligen hur vi kan roa oss i allra minsta grad! då jag, isabella & siham sitter på subway (där ni alltid kan hitta oss) och funderade över sommarn så kom vi på en brilijant idé. Vi ska skriva en lista på 100 saker att göra innan sommaren är slut. Så vi satte igång så fort vi kom hem till mig, med papper o' penna skrev vi ner 100 saker (tro mig, det tog tid!). sofia kom och joinade eftr ett tag och nu har vi äntligen våra listor. Dom är gigantiskt stora och vi ska sätta dom innanför mina garderobsdörrar så ingen ser dom.. vissa grejer är riktigt privata! haha, kul idé.

och vet ni? när jag var på subway idag så visste redan tjejen vad jag ville ha för nåt som dressing! jag har väntat på att de ska kunna min macka utantill nu och det börjar gå frammåt. de lär ju veta, ja menar vi är ju där minst en gång i veckan.

jag på mitt andra hem: subway.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du på din Subwaymacka? :)

2009-05-08 @ 17:02:23
Postat av: Mathilda

Tar alltid parmesan oregano bröd med grillad kyckling (värmd i micron), sallad tomat gurka, lite salt lite peppar, southwest & lite majonäs :)

2009-05-08 @ 18:16:41
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: natalie

vi ska väl äta där i veckan igen =)

2009-05-09 @ 14:10:36
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0