torsdag

tjaa. fan jag försov mig imorse. jag som t om hade tänkt att gå på bilden imorse (ovanligt!) och så försover jag mig. mamma kom in och väckte mig tjugo minuter innan bussen gick och då kände jag att inte orkade rusa upp och kuta till bussen. ovanligt nog tog mamma det väldigt lugnt o' ba "aja, bara du inte har något prov du missar" - inte likt min mamma. idag måste jag hämta symaskin hemma hos granne Malin för jag en himla massa att sy till dansen.
 



            dagens bäästa: träffa rebeckus :]
            dagens säämsta: att Chris åker bort idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade en jätte fin klänningen förra året på eran bal, jag ska faktiskt åka till stockholm imorgon för att leta efter en bra och fin balklänning men jag vet inte några bra affärer.. skulle du kunna säga några? :)

2009-05-14 @ 12:24:55
Postat av: soffanpoffan

jag gillar din nya "dagens bästa & dagens sämsta" även fast det sög att chris åker :/

2009-05-14 @ 19:43:16
Postat av: .

vad lyssnar du på för musik?

2009-05-14 @ 21:46:10
Postat av: Mathilda

ja du det är allt från reggae till kent, lars winnerbäck och the killers. lyssnar sällan på de nyaste låtarna som går på radio, de funkar isånafall bara på fest. några utav mina favoritlåtar just nu är



trouble is a friend - lenka

stronger than jesus - a camp

jerusalem - matisyahu

beautiful lady - gyptian



så som du ser, väldigt blandat :)

2009-05-14 @ 22:59:01
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0