svar på kommentar.

Vet ni vad som är bland det äckligaste som finns? att cykla hem när det har regnat och man ser en gigantisk groda mitt framför dig! okej det kanske inte heter groda när de är så stora men fy fan vad de är äckliga kreationer. Jag blir helt galen när jag ser dem också, skriker som sjutton. Cyklade alltså hem från dansen ikväll och såg en sådan, därför var jag tvungen att berätta.
Jag tänkte lägga upp en bild på en padda men jag ångrade mig direkt när jag fick upp resultatet på google.. någon måtta får det vara på äckelheter i den här bloggen.



Jag fick en kommentar som löd såhär: haha asså det är värkligen konstigt med dig, du och den där C gör slut o blir tsm gör slut o blir tsm o så ghåller de på så ;p o sen skriver du på din blogg massa saker som e dåligt om han o sen blir du tsm me honom igen ? kan du förklara lite så vi hänger med i ditt liv (blogg).

Jag vet, jag har aldrig varit med om något liknande förr med någon kille. Vi blev tillsammans för ungefär ett år sedan och under den tiden har vi hunnit göra slut och bli tillsammans tusen gånger emellan. Jag har nog kommit fram till, efter mycket fram och tillbaka, att vi inte riktigt klaras oss utan varandra på lång sikt. Vi har våra stunder då jag känner att jag hatar honom mest av allt och ibland är han den bästa som finns, därför kan ni ibland läsa om mina kärleksstunder och ibland allt dåligt. Men vad ska jag säga, jag är helt galet kär helt enkelt. Och det är inte lätt, vi kanske vore bättre utan varandra men ibland så kan man inte lyssna på allt det logiska och faktiskt följa sitt hjärta. Hoppas du fick det svar du väntade.

Tänkte också tillägga att jag kanske råkar förvirra er rätt mycket men det är somsagt bara att fråga på och så svarar jag efter så mycket jag vill avslöja. Ibland har jag bara lust att skriva av mig och då handlar det ofta om känslor och sånt. Men det är självklart inte alltid honom jag menar när jag är deppig eller har dåliga dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är du som person elr en flickvän rättare sagt.

asså är du en sån som stör dig på vissa saker som din kille gör och blir sur och jag vara alldeles för tjatig.. elr försöker du hålla dig borta från att bråka med honom och kanske lösa det istället?

hoppas du förstår min fråga haha, och kan fortsätta att berätta sådära

2009-05-06 @ 11:20:18
Postat av: Mathilda

Det beror mycket på vad jag är tillsammans med för slags kille. Jag är nog lite utav bådatvå. Jag vet att jag kan vara rätt tjatig ibland när det kommer till viktiga saker men jag försöker att undvika bråk eftersom jag hatar att bråka med en pojkvän. Som flickvän tycker jag också om att träffas rätt ofta, men absolut inte varje dag haha. Dessutom är jag grovt svartsjuk av mig!

2009-05-06 @ 11:31:28
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0