sitter o' väntar på provis.

sitter här i skolan o' pluggar på som en galning här för jag ska ju ha det där samhällsekonomiska provet som jag tjatat om i ett par veckor nu. Nu ska det fanimej gå bra på det här provet för annars blir jag gaulen! har bara lust och göra det där provet nu så jag kan dra härifrån. slutade för ungefär en timme sen och provet är om en och en halv timme. nationella gick bra också, fast lyssna gick bättre än läsa.

efter skolisen ska jag ner på stan och möta upp bullen & bulldegen. Ni kanske inte visste det men när sofia var yngre så kallades hon får bulldegen i Valsätra för hon var lite.. degig & blek. skoja hahaha förlåt, internskämt. förlåt kompis. vi ska nog slänga in henne i ugnen snart så hon blir fast & brun! GAH nej nu ska jag sluta mobba henne. hejdå så länge


här är hon oxå i sina bästa tider när hon dansar i sitt kök


Kommentarer
Postat av: sofias

haha fuuuuck u !

2009-05-07 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0