nu e' det helg.

för att inte försöka få min blogg till en emo-blogg så ska jag försöka skriva ett posetivt inlägg nu. det är deprimation-times just nu, nästan alla jag känner är deppiga. jag hoppas att det går över snart, i want to be happii! iallafall, det som gör mig glad är att dansa & en dos me' det fick jag idag också. :) vi träna från halv 6 till 8 med alla grupperna o' vårat numrer till showen kommer bli dunderflunder.

idag har jag även hunnit träffa julle ett litet tag också, det är inte så ofta man ser henne nu för tiden men idag så. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, det är ju inte skola imorgon och då vill man ju inte bara sitta hemma & ruttna. försöker få tag på min mongovän sanaa och få henne hit för godiskväll med mig. om du ser det här, ring mig mongo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH gumman lilla vi får ta vår godiskväll ngn annan dag :) puss på diig med

2009-05-23 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0