måndag

tjaa. sitter här efter en danslektion som var väldigt kort idag. vi körde igenom numrerna till upvisningen några gånger, sedan fick vi sluta. och så fick jag mera tyg.. = mera att sy! fysjutton. min dator har även varit lite knas idag så har inte skrivit så mycket men nu funkar mammas bärbara iallafall. har inte hänt särskilt mycket idag, maria kom hit efter skolan och vi mongade oss som vanligt. imorgon är det tisdag. tisdag är sovmorgon för mig. men just imorgon är inte tisdag sovmorgon för vi har ett dumt nationellt prov halv 9. illa. jag vet t om redan hur det kommer att gå så jag tycker inte att det är någon idé ens att jag försöker. blä. men lycka till ni andra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0