hulken-glass för 50 öre på ica maxi

gah, då var man äntligen hemma och sitter i lugnet framför datorn. vi tränade två timmar ikväll på jazzen och lärde oss en helt ny dans som var minst sagt utmattande! men det bli skoj. är fett taggad inför nästa helg!
 
idag har jag även hunnit lämna tillbaka filmer i gottsunda centrum som vi hyrde i lördags och precis när jag kom innanför dörren och ringde maria berättade hon att hennes familj skulle till ica maxi. och jag som älskar ica maxi! (näst efter ikea). jag fick följa med eftersom hennes föräldrar nästan är mina föräldrar nu för tiden och där strosade vi runt ett tag.

när vi stod i kassan och skulle betala mitt godis som jag hade köpt (alltid godis när man är på ica maxi, alltid) så såg vi att det var några småpojkar framför oss i kön som hade köpt minst 20 glassar. han väntade även på sin kompis som lastade på 40 st till! vi var ju bara tvugna att fråga om de hade glassabstinens eller något (det kan ju vara en sjukdom?) men dom berättade att glassen kostade bara 50 öre! självklart kutade maria och hämtade några till oss också så nu har hon frysen full med hulken-glass. medan vi väntade in päronen så satte vi oss på mcdondals och åt. sen drog vi hem! det var min historia idag, pusso'hej leverpastej!







Kommentarer
Postat av: M

hulken glass mumsss..eller? hahah bilderna aaah:)<3

2009-05-15 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0