hon vill dansaa (8)

hej leverpastej! kom precis hem från dansen och ikväll blev det street. vi övade såklart inför vårshowen och så fick vi reda på vad vi skulle ha på oss och så fick vi tyg. (vi ska sy shorts). jag och frida kom även dit en timme tidigare för vi skulle köpa biljetter. vi fick sitta och vänta i en och en halv timme och därför underhöll vi oss med varandra och en varsin påse godis.

ska börja göra lite listor då & då om vad som är bra och dålig här i livet. måste försöka uppskatta det bra i livet! haha

toppen just nu:
* dansen! vårshowen nästa vecka
* min vän maria, hon förgyller mina dagar
* att det snart är sommarlov
* nya se(ä)songen på the hills kommit ut

botten just nu:
*
att allting står still, ingenting nytt händer
* tjejer (och killar) som inte kan respektera
att man är tillsammans me' nån och ska försöka förstöra
* Spencer & Brody som är otrogna på the hills (haha)

Kommentarer
Postat av: raquel

ÅÅÅå sesongen <333 så sööööt!

2009-05-14 @ 10:10:06
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Frida

va fick ni tyg? Hur ska jag kunna få dom? och ska du dit idag igen? :) <3<3

2009-05-14 @ 15:11:38
URL: http://friidabanffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0