grattis norge

norge lär ju vara happyhappy idag då. de vann Eurovision igårkväll och idag är det deras nationaldag, congratz Norway! jag, Sanaa och hennes syster satt o' hatade låten och hejade som sjutton på Azerbaijan men när vi till sist hörde hela norska bidraget från början så var den faktiskt helt okej. killen va ju faktiskt lite söt!

för övrigt så kom jag precis hem från sanaa, sov där inatt, därför jag inte skrev något igårkväll. vi satt uppe sent o' käka så mycket godis, kakor, glass, chips vi kunde och idag har vi legat döda framför teven. jag har även ätit kurdisk mat nu också, jag diggar det! haha :) ikväll blir jag bara hemma. ska försöka plugga lite och sy mina kläder till dansen. sen måste jag även diska för mamma kommer hem ikväll.. blää. någon som vill diska åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0