ge mig 9an igen

tjaaaa. sitter i skolan o väntar in engelskan. vill helst bara hem och sova eller något men det kan jag icke göra för jag har två lektioner kvar. fick reda på att vi skulle springa på idrotten och jag har inga skor med mig -.- gah. ibland önskar jag bara att jag kunde gå tillbaka ett år och gå på valsätra igen! thoose were the days.
 
uppdaterat:
och precis när man ska resa sig upp för att gå till engelskan så kommer raquel och säger att den är inställd. åh, min räddning. nu kan jag sitta kvar här o' forsätta ha tråkigt. ska bara gå och hämta min laddare för mina batterier försvinner mer o mer. hejdå!

christian & jag sitter här huhu



Kommentarer
Postat av: sofias

sötnöt'ar

2009-05-11 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0