fredagskväll

jag fryser så mycket just nu att jag bara vill ha min pojkvän här o' krama mig så jag blir varm igen! blev skjussad på cykel hem från studentstaden med marcus, simon och sofia. vi drog på en fest där tillsammans med flera andra och det blev en ända stor fail bara. "festen" var inte ens en fest, det var fyra fulla jättegamla killar som satt i ett studenthus och drack hembränt. kul. vi drog lika snabbt som vi kom!

fast kvällen började väldigt trevligt med grillning med tjejerna hemma hos mig. vi åt massa gott, drack massa gott och njöt av sällskapet. och efter ett flertal glas rosévin så drog vi iväg på olika ställen. såhär efterhand hade jag nog hellre varit hemma istället. men vad ska man säga? en typisk kväll i Uppsala när man är under 18 år. Har massa bilder som togs och de visar jag imorn, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0