fredag

igårkväll satt ja o' fundera på att man ska vara tacksam för de bra saker man har i livet. även fast inte saker & ting går uppåt så gjorde jag en liten lista på vad jag är glad över just nu!

jag är tacksam över
* att det snart är sommarlov o' att man slipper en stor last - plugga
* att jag har en kompis som har träffat någon som hon verkligen trivs med & som gör henne lycklig. efter alla år då jag sett henne bli sårad så är hon äntligen glad, och då blir faktiskt jag lite lyckligare
* att min mamma gör så mycket för mig, jag är rätt dålig på att visa det
* att jag har bra relation till min familj & att jag får vara själv när jag behöver det
* att jag vet att jag knappt behöver ringa ett samtal o' sen har jag någon som finns där för mig
* att om två timmar är det helg!

finns nog mer men de va det jag kunde komma på nu :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: lara

du borde också vara tacksam över ditt fina utseénde, det är inte alla som är så vackra som dug (:<33

2009-05-29 @ 11:46:56
Postat av: Mathilda

vad snällt sagt! tack, det gjorde min dag :) <3

2009-05-29 @ 17:10:09
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0