folkmordsprov

Morsning. Fredagen är här och jag är så glad att det är helg. fast har iofs nästan haft helg hela veckan, har inte kännts som att jag har varit här någonting nästan. de här sista veckorna innan sommarlovet är så sköna! har precis haft samhällskunskap då vi var i olika grupper och blev varsitt parti och skulle diskutera med de andra partierna om lite olika frågor i ett samhälle. Jag, Björn & Sanaa fick Moderaterna. det blev kaaos i klassrummet, såklart! haha. filmade, kanske kommer upp ett videoklipp om jag klurar ut hur man gör.

nu sitter jag och pluggar lite på ett prov i historia jag ska ha snart. det handlar om folkmord, förintelsen, det armeniska folkmordet och folkmordet i rwanda. får se hur det går! efter det ska jag ner till nautilus på stan och simma lite. pusso'hej!

bild i skola från igårmorse som antonio tog, va helt död.. haha.
känner att jag måste lägga in lite ovärda bilder då och då så inte bloggen blir alltför tråkig. :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

kaos, är du emot moderaterna?

2009-05-11 @ 15:31:04
Postat av: Mathilda

jag måste erkänna att jag faktiskt inte är så insatt i de olika politiska partierna men vad jag har hört om dem så är jag nog mera åt socialdemokraternas håll är moderaterna. jag tycker att de verkar rätt själviska och jag diggar inte de här "de som har de bäst ska ha det ännu bättre och de som har de dåligt får skylla sig själva".

2009-05-11 @ 22:40:55
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0