eurovision song contest hos sanaa

åh dumma rebecka som har fått mig att börja tycka om "jag är en vampyr"-låten! haha, jag lovade mig själv att aldrig börja gilla den men nu har den fastnat på hjärnan och ja det är som du säger, man blir glad av den! :).

kom hem för en stund sedan för jag, anna & kicki var och kolla på amerikansk fotbollsmatch i gränby. är sjukt trött oxå för vi köpte kebabpizza o' kebabrulle, muums. men nu är jag så mätt att jag kan rulla fram iaf. ikväll ska jag hem till sanaa och mysa med massa godis framför eurovision song contest. vilken tur att jag simmade imorse med matilda, annars hade jag varit en bulle efter denna dag. vi hörs senare ikväll eller imorgon! puss.

nu hejar vi på sverige ikväll, va? och han till vänster
om Marlena är ingen mindre än min danslärare Thomas!



Kommentarer
Postat av: rebecka

haha åh! i knew you would like it tillsist :D

2009-05-16 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0