.

mina vänner är världens bästa. jag vet att jag har nämt det tidigare, att de skulle klara av vad som helst men jag får alltid så dåligt samvete för det inte känns som att de vet om hur mycket de betyder för mig. men de är de som gör min dag, de som får mig att gå upp morgonen och som gör mina dagar en aning bättre. jag syftar på några speciella personer (ni vet säkert vilka ni är) som alltid ställer upp i alla väder & dar. det kan vara mitt i natten eller mitt på dagen, ni finns alltid där och det är så sjukt hur bra vänner man kan ha! hoppas alla där ute har såna bra vänner.

speciellt nu när jag inte mått så bra på senaste tiden, man kan alltid räkna mer er och tro mig, jag hade inte klarat av allt utan er. jag önskar alla er allt bra i världen och jag hoppas att jag ställer upp lika mycket som ni gör tillbaks. ni dömer inte, ni förstår i alla lägen och ibland behöver man inte ens säga till, ni bara finns där. kan bara säga tack. Jag har verkligen haft tur för jag vet att om jag mår piss, har jag alltid en axel att gråta mot.


Kommentarer
Postat av: soffan

tack hjärtat, det värmer att läsa det där - fick värsta tår attacken, haha. Klart vi finns här för dig, du finns ju alltid här för oss. <3

2009-05-24 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0