dansdansdans

nu är jag hemma från dansen. tog ett stopp hemma hos maria på vägen också, det var hennes tur att vara lite emo idag. men det löser sig, det gör det alltid med tiden. & medan vi väntar på att tiden ska göra sitt så finns dina vänner här för dig som älskar dig.

det gick bra på dansen ikväll iallafall. känns skönt att man har en koreografi klar som man är helt säker på. det ska bli så kul, dansuppvisningen är en utav vårets höjdpunkter, helt klart. jag funderar på att gå och lägga mig, har nationellt prov i engelska imorgonbitti. lyssna-delen, jag tycker den är så jobbig för då måste man vara så sjukt uppmärksam. man kan inte fokusera sig på någonting annat i en sekund ens. aja, jag hoppas det går bra. go' natt!

Här får ni en bild på min man T.I och våra söner hahaha


Kommentarer
Postat av: M

tack fina du <3

2009-05-07 @ 13:15:47
Postat av: Anonym

Haha han till vänster ser ut som en litet ursöt gangsta!

2009-05-07 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0