barcelona - manchester united

vilket nedrans pms-väder vi har här i uppsala just nu. senast igår var det världens sommarväder, man såg korta shorts överallt på stan och jag var dundersäker på att sommarn var här för o' stanna! men nej, samma kväll börjar det störtregna. och idag har det varit värsta orkanerna, jag kände nästan att jag höll på att blåsa bort. sen blir det plötsligt jättevarmt och rätt som det är så blir det spö-regn. ge mig ett vanligt sommarväder, tack.

idag gick ju jag och isabella & hämtade johan på skolan. fast vi dissade faktiskt subway idag och gick till burger king istället. där satt vi o' snacka tjejer med lillebrorsan. kom med tips & så, klart man ska börja tidigt. drog hem efter ett tag och sedan dess har jag skrivit på mitt släktträd och städat rummet. sitter även och kollar lite smått på fotbollsmatchen (jag vet, du hörde rätt). vet dock inte riktigt vilka jag ska heja på.. det är så svårt för jag är inte alls insatt i fotboll men ändå vill man ju han några att heja på. kanske manchester eftersom cristiano ronaldo är så snygg? eller? haha. vad hejar ni på?



Kommentarer
Postat av: Sofia PH

BARCELOOONA :D wiho

2009-05-27 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0