1 maj

god morgon, eller vet inte riktigt om den är så god.. har sjukt ont i halsen och känner mig bara allmänt bakis och trött i huvudet. Fick en hund leverad hit imorse klockan 8 också, haha. Ska vara hundvakt idag åt en hund, mysigt det. Förutom att hon löper som bara den.. haha fett kul att gå och torka upp efter henne. Ska snart ut på promenad med henne i det fina vädret.

Valborg igår då, ja det var väl helt okej. Fast hade nog roligare på dagen då vi picknick-ade med massa folk i stadsparken. Kvällsplanerna blev lite konstiga och alla splittrades. Jag blev iaf utanför mcdonalds den mesta tiden av kvällen med Chris och massa andra, haha. Helt okej iaf förutom att polisen kom hela tiden och var jätteläskiga. Jag hatar polisen från och med igårkväll. Var helt upprörd när jag kom hem, satt och hade lång förklaring varför dom var så dumma i huvudet för mamma.. haha. Jaja, idag är det ny dag och vi får se vad dagen bjuder på. Tog hundratals bilder och de kommer upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0