vi firade bullen

hejsan! gårkvällen blev hur trevlig som helst med tjejerna på China River. Vi firade ju som sagt Isabella. Idag har jag varit på den nedrans lördagsskolan & sen drog vi och solade lite. Har sovit ett par timmar (fast blev väckt med minst 15 sms angående festen ikväll) och nu kom jag precis ut ur duschen. Maria är på väg hit och vi ska fixa lite, sätta in musik på usb minne osv. Lite senare drar vi iväg och fixar iordning allt. Jag är sjukt taggad, hoppas på en kul kväll! nu kommer ni inte höra så mycket mer från mig tills söndagkväll, vi hörs då!

puss på dig 16åringen (på söndag)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mathilda lägg upp en massa bilder på festen och din outfit vi vill se :D

2009-03-28 @ 22:28:19
Postat av: Mathilda

ska bli! :)

2009-03-29 @ 11:36:24
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0