måndag

Hej där ute. Kom precis hem från dansträningen. jag tycker verkligen om dansen vi gör just nu i jazz. Vi dansar till bleeding love, jag älskar den låten. Idag har det inte hänt någonting speciellt så jag har inte så mycket intressant att dela med mig av. Vi hade ingen engelska och därför hoppade jag över sista lektionen. Gick förbi mammas jobb & sen åkte jag hem och sov ett par timmar. Jag vet, dåligt av mig. Jag som har fått i läxa att inte sova på eftermiddagarna. Nu kommer jag nog få lite skäll imorgon, haha. Nej, nu ska jag titta på Project Runway på 3an. God natt!

Imorgon vill jag köpa chinos. Mörkblå eller svarta? vad röstar ni på?

Kommentarer
Postat av: rebecka

mörkblå :D jag har svarta men de känns som de kommer bli varmt med dom på sommaren ... fast jag vet inte haha (a)<3

2009-03-10 @ 11:07:54
Postat av: Mathilda

okej ;D ja jag tänkte lite så men det är ju lite lättare att hitta saker som matchar till svart :)

2009-03-10 @ 11:43:57
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: julia

det är mkt somrigare med blå med svart är sjukt snyggt:P

2009-03-10 @ 15:11:42
Postat av: Anonym

blåååååa :)

2009-03-10 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0