trött & allmänt död

vet ni vad jag verkligen inte tycker om? när man har längtat till att få gå och dansa men sedan känner sig hängig och har huvudvärk så man inte kan gå. Blää, jag hade verkligen velat gå ikväll. Tycker om koreografin vi håller på med. äsch, jag får satsa lite extra nästa vecka istället då.

Och en sak till som jag har funderat lite kring de senaste dagarna är hur dum man kan vara. Att man inte tar vara på det man har och inte uppskattar de små sakerna här i livet. Jag syftar mest på ens vänner omkring en, familjen och sådant. Man lever bara en gång och varför tar man inte vara på det man har? t ex när man bråkar med någon för någonting som kanske inte är världens grej, bara för att. Tänk om den personen du är osams med skulle gå och råka bli överkörd imorgon? det låter hemskt men vadå, det kan hända. Tänk vad du kommer att ångra dig då för att inte berätta hur mycket du tycker om just den personen. Alla människor kanske inte är så men jag har märkt att jag kanske borde tänka efter lite eftersom jag är så sjukt envis av mig. Tänk på det ni med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0