tisdag

prioritering nummer ett är att städa.min.garderob. Har lovat mig själv att göra det några dagar nu men det blir aldrig av. Jag hittar verkligen ingenting där inne , allting ligger huller om buller och en fjärdedel (en stor del) ligger i soffan. Hatar när jag inte hittar bland mina kläder.

Dansen ikväll gick bra, vi övade mycket inför numret på vårshowen & det kommer att bli bra det. Imorgon är det onsdag, har omprov i matte då och har knappt övat något. Isabella försökte hjälpa mig lite men jag vet inte om jag lärde mig så mycket. Aja. Idag åt vi på subway med Maria, Betti & Alladin också. muuums. Fast jag börjar tröttna lite på subway. Puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0